Monday 1 August 2011

Who Says-- Selena Gomez & The Scene

最近还挺喜欢听的一首歌。
真的说到了我的心声!

我觉得每个女孩都会对于某些事情,
因为信心不够,态度不够坚决而被批评!
但是没关系,要相信自己,
一定能做到!

因为没人有权利批评,
做自己就好!
做自己最自然!

一起来听听,可以一边看MV,还有阅读歌词哦!



I wouldn't want to be anybody else
我不会想要变成别人

( Hey! )
(嘿!)

You made me insecure
妳让我缺乏信心

Told me I wasn't good enough
说我不够好

But who are you to judge
但妳是哪根葱来批评别人?

When you're a diamond in the rough
妳还是一块璞玉时

I'm sure you got some things
我相信妳确实有一套

You'd like to change about yourself
妳想要改变自己

But when it comes to me
但至于我

I wouldn't want to be anybody else
我不会想要变成别人

La na na na na na na na na
Na na na na na na na na na

I'm no beauty queen
我不是选美皇后

I'm just beautiful me
我只是美丽的我 

La na na na na na na na na
Na na na na na na na na na

You've got every right
妳完全有权利

To a beautiful life
拥有美好的人生

( C'mon! )
(加油!)

Who says
谁说的?

Who says you're not perfect
谁說妳不完美?

Who says you're not worth it
谁說妳没有用?

Who says you're the only one that's hurting
谁說妳是唯一会烦的人?

Trust me
相信我

That's the price of beauty
那是美丽的代价

Who says you're not pretty
谁說妳不漂亮?

Who says you're not beautiful
谁說妳不美?

Who says
谁说的?


It's such a funny thing
这真是有趣的事

How nothing's funny when it's you
当变成妳的事时都不有趣了

You tell 'em what you mean
妳告诉别人妳的意思

But they keep whiting out the truth
他们却一直掩盖真相

It's like a work of art
就像一件艺术品

That never gets to see the light
从来不见天日

Keep you beneath the stars
把妳留在星空下

Won't let you touch the sky
让妳构不着天

La na na na na na na na na
Na na na na na na na na na

I'm no beauty queen
我不是选美皇后

I'm just beautiful me
我只是美丽的我

La na na na na na na na na
na na na na na na na na na

You've got every right
妳完全有权利

To a beautiful life
拥有美好的人生

( C'mon! )
(加油!)

Who says
谁说的?

Who says you're not perfect
谁說妳不完美?

Who says you're not worth it
谁說妳没有用?

Who says you're the only one that's hurting
谁說妳是唯一会烦的人?

Trust me
相信我

That's the price of beauty
那是美丽的代价

Who says you're not pretty
谁說妳不漂亮?

Who says you're not beautiful
谁說妳不美?

Who says
谁说的?

Who says you're not star potential
谁說妳没有明星潜质?

Who says you're not presidential
谁說妳不能当会长?

Who says you can't be in movies
谁說妳不能拍电影?

Listen to me, listen to me
听我说,听我说

Who says you don't pass the test
谁說妳不能通过测试?

Who says you can't be the best
谁說妳不会是最棒的?

Who said, who said
谁说过了?谁说过了?

Won't you tell me who said that
快告诉我谁说过那样了

( Yeah, WHO SAID!? )
(是啊!谁说过了!?)


Who says
谁说的?

Who says you're not perfect
谁說妳不完美?

Who says you're not worth it
谁說妳没有用?

Who says you're the only one that's hurting
谁說妳是唯一会烦的人?

Trust me
相信我

That's the price of beauty
那是美丽的代价

Who says you're not pretty
谁說妳不漂亮?

Who says you're not beautiful
谁說妳不美?

Who says
谁说的?

Who says
谁说的?

Who says you're not perfect
谁說妳不完美?

Who says you're not worth it
谁說妳没有用?

Who says you're the only one that's hurting
谁說妳是唯一会烦的人?

Trust me
相信我

That's the price of beauty
那是美丽的代价

Who says you're not pretty
谁說妳不漂亮?

Who says you're not beautiful
谁說妳不美?

Who says
谁说的?

No comments:

Post a Comment

不要当潜水族,欢迎在这里发表一些评论,这样我会更有动力去发表更多文章,谢谢!